“ Kooperatif olarak iyi yoldayız, 2015 yılı verimli oldu“

Çamlıköy Kooperatifi Başkanı Sabri Köroğlu :

“ Kooperatif olarak iyi yoldayız, 2015 yılı verimli oldu“Çamlıköy Kooperatifi Başkanı Sabri Köroğlu 

Yenice’nin çalışkan orman kooperatiflerinden birisi olan Çamlıköy Kooperatifi Başkanı Sabri Köroğlu, Gazetemiz Sahibi ve Yazı İşleri Müdürü Mücahit Toprak’ı ziyaret etti.

Köroğlu, gazetemize yaptığı açıklamada, kooperatif olarak iyi yolda olduklarını belirtti ve 2015 yılının verimli geçtiğini söyledi.

Köroğlu açıklamasında şöyle dedi :

“ Kooperatifimiz, Yenice’mizin orta ölçekli kooperatiflerinden birisi sayılabilir. Biz de elimizden geldiğince kooperatifimizi hem üretim, hem de gelir yönünden yukarılara taşımak için çalışma içindeyiz. Üyelerimize ödemelerini zamanında yapıyoruz. Herkesin bildiği sorunlar bizim de sorunumuz. Ücretlerin iyileştirilmesi en büyük dileğimiz. Orman Teşkilatlarıyla koordineli çalışıyoruz. Bu başarıyı da getiriyor. Arkadaşlarımızla güzel bir yönetim sergilediğimize inanıyorum. 2015 yılını çok güzel ve verimli geçirdik. İnşallah, 2016 yılı da kooperatifimiz için güzel bir yıl olur “ dedi.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…