İLÇEMİZDE KAMU BİNALARI YETERSEZ KALIYOR

KARABÜK‘ün ikinci büyük ilçesi olan Yenice’mizde kamu binalarının bazılarının yetersiz kaldığı gözleniyor.

Emniyet Amirliği ve Halk Eğitim Müdürlüğü’nün  bağımsız binaları bulunmuyor. Yine, İlçe Müftülüğü binası da yetersiz kalıyor.

Belirtilen kurumların daha rahat bir çalışma ortamına kavuşturulması konusunda çaba gösterilmesi isteniyor.

Yenice’mizden çok daha küçük olan ilçelerde, bu binaların  birçoğunun bağımsız binalarda hizmet verdikleri görülüyor.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…