BU BİNALAR DEĞERLENDİRİLSİN !

İSMETPAŞA Mahallesindeki eski devlet hastanesi ile Atatürk Mahallesi’ndeki sağlık ocağı binaları kaderlerine terkedilmiş durumdalar.

İsmetpaşa Mahallesi’ndeki eski hastane binasına depreme dayanıksızdır raporu verildiği kamuoyunda biliniyor.

Yeni yapılan Yenice Devlet Hastanesinin modern binasının önünün de kapatan eski hastane binası bir süredir hoş bir görüntü vermiyor.

Yine, uzun yıllar Yenice’ye çok güzel hizmetler veren ve Atatürk Mahallesi’ne de değer katan sağlık ocağı da yıllardır kullanılmıyor.

Sağlık Ocağı binasının çok amaçlı tarım alanı olarak kullanılabileceği ve buranın ilçe Tarım Müdürlüğü’ne tahsis edilmesinin faydalı olacağı konuşuluyor.

Vatandaşlar, burada mevcut binanın ve lojmanının da değerlendirilebileceğini, burada bulunan arsaların da çok amaçlı tarım için hizmet verebileceğini dile getiriyorlar. Sağlık Ocağı binasını hemen bitişiğinde İlçe Tarım Müdürlüğü’ne ait tahsis edilmiş arsa da bulunuyor.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…