YEREL KALKINMA BAŞLADI İMZALAR ATILDI

Yenice Belediye Başkanı Sertaş Karakaş, ” Yenice’de Yerel Kalkınma Sürecini Birlikte Başlatıyoruz” dedi.

Yenice Belediye Başkanı Sertaş Karakaş, yaptığı açıklamada şöyle dedi :

” Yenice’miz adına son derece kıymetli bir adımı daha hep birlikte attık.

Karabük Yenice Yerel Eylem Grubu (YEG) Derneğimizin 5 yıllık uygulama sürecini başlatan sözleşmeyi,

Yenice Kaymakamımız Sayın Mert Çanga, TKDK Çankırı İl Koordinatörümüz Sayın Emre Akbıyık ve kıymetli ekibinin katılımlarıyla imzaladık.

Bu süreçle birlikte önümüzdeki 5 yıl boyunca,

11 milyon 450 bin TL’yi aşan önemli bir kaynağın,

yerel üretimi destekleyen,

kırsal mahallelerimize doğrudan dokunan,

Yeniceli hemşehrilerimizin faydasını önceleyen

projelerle planlı ve şeffaf şekilde değerlendirilmesi hedeflenmektedir.

Bu imza, yerelden kalkınmayı esas alan, kurumlar arası güçlü iş birliğine dayanan, Yenice kırsalına kalıcı değer katacak bir yolculuğun başlangıcıdır.

Bu sürece katkı sunan başta

Kaymakamımız Sayın Mert Çanga olmak üzere,

TKDK Çankırı İl Koordinatörlüğümüze ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

Yenice’mize hayırlı olsun.

Birlikte üretecek, birlikte büyüteceğiz “

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…

    Bir yanıt yazın