REKTÖR POLAT BİR AYLIK MAAŞINI BAĞIŞLADI

T.C CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan’ın “Biz Bize Yeteriz Türkiyem” sloganıyla başlattığı Milli Dayanışma Kampanyası’na Karabük Üniversitesi (KBÜ) Rektörü Prof. Dr. Refik Polat, kampanyaya bir aylık maaşını bağışlayarak katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yeni tip Korona virüs (Covid-19) pandemisine karşı alınan tedbirler kapsamında, “7 aylık maaşımı bağışlayarak açıyorum Devletin öncülük etmesi gerektiğini gördüğümüz için ‘Milli Dayanışma Kampanyası’ başlatıyoruz. ‘Biz Bize Yeteriz Türkiyem” diyerek başlattığı Milli Dayanışma Kampanyası’na siyaset ve iş dünyasından isimlerin yanı sıra çok sayıda kamu yöneticisinden de yoğun destek geldi.” açıklamasında bulundu.

Erdoğan’ın açıklamasından kısa bir süre sonra Karabük Üniversitesi Rektörü Polat da sosyal medya hesabından “Cumhurbaşkanımız tarafından başlatılan ‘Biz Bize Yeteriz Türkiyem’ kampanyasına ben de destek veriyor ve bir aylık maaşımla katılıyorum” dedi.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…