İlçenin giriş-çıkışları kontrol altında

Koranavirüse karşı alınan tedbirler kapsamında Yenice’nin  girişinde kurulan uygulama noktasında araç sürücüleri ve yolcuların ateşleri ölçülerek virüs belirtisi olup olmadığına bakılırken  koronavirüs ile ilgili bilgilendirmeler yapılıyor.

Polis, jandarma ve sağlık ekiplerince denetim noktasında vatandaşların  ateşleri ölçülüyor, ateşi olan sürücü ve yolcular 112 ekiplerine bildiriliyor. Ekipler ayrıca dışarı çıkmaları yasak olan 65 yaş üzeri vatandaşların da kurallara uyup-uymadıklarını denetliyor.

Yenice Kaymakamı Muhammet Evlice, uygulamanın süreceğini, özellikle ilçemize dışarıdan gelen vatandaşlarımızın evlerinden çıkmamaları, komşuları ile yakın temastan kaçınmaları, kurallara uymaları ve hastalık belirtisi olursa 112 acil çağrı merkezini zaman geçirmeksizin aramalarını ve muhtarların ilçe dışından gelen vatandaşlarımızın bilgilerini jandarma ile paylaşmaları konusunda uyarılarda bulundu.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…