DARISI YENİCE’NİN BAŞINA GÖKÇEBEY OSB ‘DE BİR ADIM DAHA ATILDI

DARISI YENİCE’NİN BAŞINA

GÖKÇEBEY OSB konusunda bir adım daha atıldı ve ilgili bakanlığın onayı alındı. Gökçebey Belediyesi sosyal medya hesabı üzerinden yapılan açıklamada şöyle denildi:            “ Belediye Başkanımız Vedat Öztürk’ün yoğun uğraşları neticesinde, Gökçebey İlçemizin kurtuluşu olan OSB, Bakanlığımızın onayını almıştır. Gökçebey OSB Bölgesi için, Zonguldak İl Sanayi ve Teknoloji Müdürlüğü görevli memuru Hakan Uzun tarafından getirilen protokol metnini Belediye Başkanımız Vedat Öztürk tarafından imzalandı. Onay sonrası kurulum aşamasını hızlandırmak için kurumlar bazında plan, proje, etüt hazırlıkları yapılması için son hızla bir araya gelen Gökçebey Belediyesi, Zonguldak Ticaret Odası, Devrek Ticaret Odası ve Zonguldak il Özel idaresi dörtlü protokolü imzalanarak, Gökçebey OSB ‘nin fiziki kurulum başlangıcını yapmış bulunuyoruz. Gökçebey OSB Hayırlı uğurlu olsun “

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…