Çakıl : “Katkısı olan herkese teşekkür ediyorum “

 

Yenice Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Sedat Çakıl ve Yönetim Kurulu arkadaşlarının bir çalışması daha sonuca ulaştı ve Yenice kurtarıcı-çekici aracına kavuştu.

Çakıl “Katkısı olan herkese teşekkür ediyorum “Aracın hizmete girmesinin ardından bir değerlendirmede bulunan Yenice Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Sedat Çakıl,   “İlçemize kurtarıcı-çekici kazandırmak amacı ile başlatmış olduğumuz bağış kampanyamıza destek vererek bizlerin kurtarıcı almamıza vesile olan herkese Odamız ve Yönetim Kurulu arkadaşlarım adına şükran teşekkürlerimizi sunarım. Bağış kampanyamız devam etmekte olup destek vermek isteyen halkımızın İş Bankası-  Yenice Şubesinde bulunan 0146321 nolu hesaba bağışta bulunabilirler. Bağış kampanyamıza destek verecek olan herkese şimdiden teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunarım” dedi.

 

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…