Belediye Başkanı Zeki Çaylı : “ Havuz konusunda belediyemize haksızlık yapılıyor “

 

YENİCE Belediye Başkanı Zeki Çaylı, son günlerde gündeme getirilen Atatürk Mahallesi’ndeki yüzme havuzu konusunda bir açıklama yaptı.

Çaylı, havuz konusunda kendilerine haksızlık yapıldığını dile getirdi ve bu açıklamayı kamuoyunu bilgilendirmek amacıyla yaptığını, amacının polemik yaratmak olmadığını söyledi.

Yüzme havuzunu tekrar faaliyete geçirmek için çok ciddi çalışmalar yapıldığını belirten Çaylı , “ Kamyonlarca hafriyat ile dolgu çalışması yaptık. Havuzun çevresini duvar içine aldık. Sadece havuzun yapımı ve içindeki düzenlemeler kalmıştı. Yaptığımız girişimler ile 1 milyon lira ödenek çıkarttık. Fakat belediyemizin önceki ve bizim dönemlerimizden biriken SSK borcu olması nedeniyle para hesaplarımıza aktarılamadı. Bunun üzerine havuzun tahsisi hazine tarafından Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne yapıldı. Yapılması gereken yatırımı ilgili müdürlüğümüzün yapması gerekiyor. Havuz şu anda da halen Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün tahsisindedir.

Burada yapılacak yatırımlara Yenice Belediyesi olarak destek oluruz. Yenice’ye yeter ki yatırım yapılsın. Yine söylüyorum, biz havuzu açmak için orada küçümsenemeyecek çalışmalar yaptık “ dedi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…