REKTÖR POLAT BİR AYLIK MAAŞINI BAĞIŞLADI

T.C CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan’ın “Biz Bize Yeteriz Türkiyem” sloganıyla başlattığı Milli Dayanışma Kampanyası’na Karabük Üniversitesi (KBÜ) Rektörü Prof. Dr. Refik Polat, kampanyaya bir aylık maaşını bağışlayarak katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yeni tip Korona virüs (Covid-19) pandemisine karşı alınan tedbirler kapsamında, “7 aylık maaşımı bağışlayarak açıyorum Devletin öncülük etmesi gerektiğini gördüğümüz için ‘Milli Dayanışma Kampanyası’ başlatıyoruz. ‘Biz Bize Yeteriz Türkiyem” diyerek başlattığı Milli Dayanışma Kampanyası’na siyaset ve iş dünyasından isimlerin yanı sıra çok sayıda kamu yöneticisinden de yoğun destek geldi.” açıklamasında bulundu.

Erdoğan’ın açıklamasından kısa bir süre sonra Karabük Üniversitesi Rektörü Polat da sosyal medya hesabından “Cumhurbaşkanımız tarafından başlatılan ‘Biz Bize Yeteriz Türkiyem’ kampanyasına ben de destek veriyor ve bir aylık maaşımla katılıyorum” dedi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…