YETKİLİLERİ SESLENİYORUZ… YA YIKILSIN – YA DA DEĞERLENDİRİSİN

YETKİLİLERİ SESLENİYORUZ…

YA YIKILSIN – YA DA DEĞERLENDİRİSİN

İSMETPAŞA Mahallesindeki eski devlet hastanesi kaderlerine terkedilmiş durumdalar.

Kimilerine göre, bu binaya çürük raporu verildiği için kullanılamıyor ve atıl durumda.

Yeni yapılan Devlet Hastanesinin modern binasının önünün de kapatan eski hastane binası uzun süredir hoş bir görüntü vermiyor.

Vatandaşlar bu atıl bina için,  ” Madem çürük raporu var, tehlike arz ediyor. Neden yıkılmıyor” şeklinde konuşuyorlar. Vatandaşlar, “Yıkılma tehlikesi yok ise neden kullanılmıyor?” diye de soruyorlar.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…