YENİCE’DE YAYA GEÇİTLERİNDE “KIRMIZI ÇİZGİ” DÖNEMİ BAŞLADI

İÇİŞLERİ Bakanlığı tarafından trafikte yayaların geçiş üstünlüğüne vurgu yapmak amacıyla hayata geçirilen “kırmızı çizgi” uygulaması Yenice’de başladı.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun “30 Mart’ta kırmızı çizgimizi çekiyoruz” paylaşımının ardından Yenice’de “Kırmızı Çizgi” uygulaması hayata geçirildi. Ülkü İlk ve Ortaokulu önünde bulunan yaya geçidinin tek şeridi kırmızıya  boyandı.

Uygulamanın startını veren  Yenice Kaymakamı Yasin Erdem ve Belediye Başkanı Zeki Çaylı  yaya geçidindeki beyaz renkli şeritlerden  bir tanesini  kırmızı renge boyayarak ilk şeridi çektiler.   Ardından ise Kaymakam Yasin Erdem, Belediye Başkanı Zeki Çaylı ve güvenlik güçleri seyir halindeki araçları durdurarak , sürücülere trafik kuralları hakkında bilgilendirici broşür dağıttı.

Ülke genelinde başlatılan etkinlikte kavşak giriş ve çıkışlarıyla, yaya ve okul geçitlerine yaklaşırken yavaşlama, geçmek üzere olan yayalara durarak ilk geçiş hakkı verilme farkındalığının oluşturulması hedefleniyor.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…