Terminalin Üstü Öğretmenevi Olarak Düzenlenmelidir

Terminalin Üstü Öğretmenevi Olarak Düzenlenmelidir

Karabük – Zonguldak karayolu üzerinde bulunan ve Karabük’ün ikinci büyük ilçesi olma özelliğine sahip Yenice’mizde öğretmenevi ihtiyacı giderek artıyor.

İlçemizde uzun yıllar hizmet veren öğretmenevinin kapatılması büyük bir eksikliğin oluşmasına yol açtı. Şehir merkezinde iken önemli bir işlevi olan öğretmenevi, Atatürk Mahallesi’ne taşındıktan sonra özelliklerini yitirdi ve ardından da kapatıldı.

Ülkemizin bir çok yerinde kurulu bulunan öğretmenevleri öğretmenler ve yakınları için çok büyük önem arz ediyor. Yenice’mizde ilk öğretmenevi 1980’li yıllarda bucakken açıldı. İlçe olunduktan sonra da geliştirilerek hizmetine devam etti. Son yıllarda ise kapatılması yoluna gidildi. İlçeye tayin olan öğretmenlerin geldiklerinde kalacak bir yerleri olması ve aralarındaki dayanışmayı artırması amacıyla kurulan öğretmenevleri, ayrıca bir sosyal yaşam ortamı da yaratıyor. Öğretmenler, bu kurum sayesinde bir araya gelebiliyorlar.

Yenice Belediyesi’ne ait şehir terminalinin üzerinde bulunan ve bir süredir boş duran katların öğretmenevi olarak düzenlenebileceği önerisini kamuoyu ile paylaşmayı bir görev kabul ediyoruz.

Ve diyoruz ki ; Yenice’miz artık bir öğretmenevi ister durumdadır. Yenice’ye bir öğretmenevi kazandırılmalıdır.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…