Tedavisi tamamlanan şahin doğaya bırakıldı

YENİCE Emniyet Amirliği polis ekipleri tarafından yaralı olarak bulunan şahin tedavisinin ardından doğaya salındı.

İlçe Emniyet Amirliği ekipleri, yürütülen yaya kolluk devriyesi esnasında, Bülent Ecevit Caddesi üzerinde uçamayan şahini fark etti. Veteriner kliniğe getirilen yaralı kuş ilk müdahalesinin ardından Karabük Doğa ve Milli Parklar Koruma Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi. Tedavisi tamamlanan şahin doğal ortamına salındı.

 

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…