OR-KOOP ÜST BİRLİĞİ YENİ MERKEZ BİNASINA KAVUŞTU

MERKEZİ Devrek’te olan, Zonguldak – Bartın – Karabük İlleri ve İlçeleri Tarımsal Kalkınma Kooperatifleri Üst Birliği, Yenice ve Bartın’da edindiği mülklerden sonra, Devrek’te de yeni binasının tapusunu teslim aldı.

Üst Birlik Başkanı satılmış Girgin, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi : “ Kıymetli orman köylülerimizin temsilcileri, değerli çalışma arkadaşlarım, BİRLİK Başkanlığımız bünyesine, Yenice ve Bartın’dan sonra Bölge Birliği Merkezi olarak Devrek’te de iki kat dört daireden oluşan hizmet binamızı birliğimize kazandırmış bulunuyoruz. Bundan böyle toplantılarımızı ve hizmet içi eğitimlerimizi kendi binamızda yapabileceğiz. Çok şükür binamızın tapusunu da teslim aldık. İnşallah Ramazan ayı içeresinde yeni binamıza taşınacağız.

Bu duygularla, tüm orman köylülerimizin ve orman köylülerimizin ve onların temsilcileri olan arkadaşlarımın ramazan ayını kutluyor, Ramazan ayının ülkemize, bölgemize ve orman köylülerimize bolluk ve bereket getirmesini temenni ediyorum “ dedi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…