ÖĞRENCİLERİMİZ KÖYLERİMİZİ GÜZELLEŞTİRİYOR

YENİCE Kaymakamlığı ve Yenice İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından imzalanan  “ İşbirliği Protokolü ” öğrencilerin gayret ve emekleri ile gerçekleştirilmeye başlandı.

Yenice Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği ve Yenice İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalanan işbirliği protokolü ile Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı’nın 2020 yılı Sanayi ve Çevre Altyapısı Mali Destek Programı kapsamında Yenice Çok Programlı Anadolu Lisesi’nin kabul edilen “İstihdama Açılan Kapı: Mesleki Eğitim Merkezi” projesi kapsamında kurulan Mobilya ve İç Mekan Tasarımı Atölyesinde öğretmen ve öğrenciler tarafından Yenice Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği’nin belirlediği köylere “Dış Mekan Oturma Banklarının” 17 adetinin üretimi yapılarak köy muhtarlarına  teslimi yapıldı.

“Meslek Lisesi Öğrencileri Köylerimizi Güzelleştiriyor” işbirliği protokolünün amacı; işgücü piyasasının gereksinim duyduğu vasıflı elamanları yetiştirmek, Milli Eğitim Bakanlığı’nın, “Güçlü Türkiye İçin Mesleki Eğitim” felsefesini ve 2023 hedeflerini gerçekleştirmek için öğrencilerin mesleki yeterliliğini artırarak, nitelikli insan gücünün oluşturulması ve işgücü piyasasında ara eleman değil “aranan eleman” olmalarına katkı sağlamak olduğu öğrenildi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…