ÖĞRENCİLERİMİZ KÖYLERİMİZİ GÜZELLEŞTİRİYOR

YENİCE Kaymakamlığı ve Yenice İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından imzalanan  “ İşbirliği Protokolü ” öğrencilerin gayret ve emekleri ile gerçekleştirilmeye başlandı.

Yenice Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği ve Yenice İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalanan işbirliği protokolü ile Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı’nın 2020 yılı Sanayi ve Çevre Altyapısı Mali Destek Programı kapsamında Yenice Çok Programlı Anadolu Lisesi’nin kabul edilen “İstihdama Açılan Kapı: Mesleki Eğitim Merkezi” projesi kapsamında kurulan Mobilya ve İç Mekan Tasarımı Atölyesinde öğretmen ve öğrenciler tarafından Yenice Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği’nin belirlediği köylere “Dış Mekan Oturma Banklarının” 17 adetinin üretimi yapılarak köy muhtarlarına  teslimi yapıldı.

“Meslek Lisesi Öğrencileri Köylerimizi Güzelleştiriyor” işbirliği protokolünün amacı; işgücü piyasasının gereksinim duyduğu vasıflı elamanları yetiştirmek, Milli Eğitim Bakanlığı’nın, “Güçlü Türkiye İçin Mesleki Eğitim” felsefesini ve 2023 hedeflerini gerçekleştirmek için öğrencilerin mesleki yeterliliğini artırarak, nitelikli insan gücünün oluşturulması ve işgücü piyasasında ara eleman değil “aranan eleman” olmalarına katkı sağlamak olduğu öğrenildi.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…