DKMP’nin 10. Bölge Müdürlüğü Toplantısı Ihlamur Teras’ta Yapıldı

TARIM ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar ( DKMP ) 10. Bölge Müdürlüğü Koordinasyon toplantısı, Yenice’de yapıldı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürü Hasan Başyiğit başkanlığında yapılan toplantı, Yenice Ihlamur Teras tesislerinde yapıldı. Toplantıya bölge müdür yardımcıları, merkez şube müdürleri, il şube müdürleri ve milli parklar müdürleri katıldı.

Açılış konuşmalarının ardından Karabük DKMP Şube Müdürü Ahmet Işık,  Karabük ilinde devam eden 2019 yılı yatırımlarını ve faaliyetleri içeren bir sunum gerçekleştirdi. Özellikle Baklabostan Tabiat Parkına bu yıl ve önümüzdeki yıllarda yapılacak olan alt yapı ve yatırımlarla birlikte Karabük’te eko turizm konusunda cazibe merkezi olacağını dile getiren Işık, çalışmaların tüm hızıyla devam ettiğini açıkladı.

Kurum faaliyetleri hakkında da bilgi aktarılan toplantı, diğer kurum müdürlerinin sunumlarının ardından sonra erdi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…