Çiçeklendirme çalışmaları devam ediyor

Çiçeklendirme çalışmaları devam ediyorKarabük Belediyesi Park ve Bahçeler Servisi, havaların ısınmasıyla birlikte çiçek dikimine ağırlık verdi. Mevsimsel olarak bu dönemde dikilen çiçekler, park, kavşak, meydan ve yol kenarlarını süslemeye başladı.

Yeşil Mahalle yolu güzergâhı ve şehir merkezinde belirlenen noktalara, gül, kadife, petunga, begonya, pinka çiçeği olmak üzere 100 bin çiçek dikimi yapıldı.

Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili yaptığı açıklamada, bakım ve çiçeklendirme çalışmalarının yazın şehre ayrı bir güzellik kattığını belirterek; “Şehirde bulunan boş alanları mümkün olduğunca çiçeklendirme çalışması yaparak değerlendirmek ve güzel bir görüntüye kavuşturmaya çalışıyoruz. Özellikle dikmiş olduğumuz kırmızı güller yaz boyunca sürekli çiçek açmaktadır. Şehrimizdeki bu manzarayı gören vatandaşlarımızdan oldukça güzel yorumlar aldık. Belediyemizin imkânları doğrultusunda şehrin çeşitli noktalarında bu tür güzelleştirme çalışmalarını yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…