Cazibe Merkezine dönüşecek

KARABÜK‘te içerisinde bulunan tesislerin kimliği belirsiz kişiler tarafından kırılıp parçalanması ile kaderine terk edilen Kent Ormanı yeniden başlayan çalışmalarla kentin gözde yerlerinden biri haline gelecek.

Kent Ormanı için Karabük Belediyesi harekete geçti. Orman Genel Müdürlüğü ile yapılan görüşmelerin ardından harabeye dönen Kent Ormanı, imzaların atılmasıyla belediyeye devredildi.

Fen İşleri Müdürü İrfan İnal ve Park ve Bahçeler Müdürü Mehmet Emin Ünal ile birlikte Kent Ormanı’nda incelemelerde bulunan Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili, kısa sürede tesisin şehir parkı gibi modern bir hale getirilerek halkın hizmetine sunulması için talimat verdi.

Kent Ormanı’nı en kısa sürede vatandaşların en güzel şekilde kullanabileceği, temizliği yapılan, bakımı yapılan bir hale getireceklerini belirten Vergili, “Vatandaşlarımız gece-gündüz yürüyüşlerini ve pikniklerini güvenli bir şekilde yapabilecek. Alan 370 dönümlük büyük bir alan, mimarlarımız çalışacak ve neler yapabileceğimize karar verecek.

Kent Ormanı, yapılacak olan ışıklandırma, güvenli yürüyüş parkuru, kafeleri, seyir terası, göleti, çocuk parkları, kamelyaları ve diğer üniteleriyle şehrin yeni cazibe merkezi olacak “ dedi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…