BELEDİYE , İŞBANKASI İLE 3 YILLIK ANLAŞMA YAPTI

YENİCE Belediyesi ile Yenice İş Bankası arasında 3 yıllık maaş anlaşması yapıldı.

Yenice Belediyesi’nde çalışan 106 personeli kapsayan maaş ödeme anlaşmasına, Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı ve İş Bankası Müdürü Murat Tonoğlu imza attılar.

Yapılan anlaşma gereği, Yenice Belediyesi 106 çalışanının maaşını 36 ay süreyle Yenice İş Bankası’na yatıracak ve belediye personeli maaşlarını ve sosyal haklarını buradan çekecekler.

Anlaşma sonunda Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı, yapılan anlaşmanın belediyeye, belediye çalışanlarına ve İş Bankası Yenice Şubesine hayırlı – uğurlu olmasını diledi.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…