BELEDİYE 2.ETAP TOKİ ÇIKIŞI OLAN HASTANE YOLUNDA ÇALIŞMA YAPIYOR

YENİCE BELEDİYESİ, ilçemizde alt ve üst yapı çalışmalarına devam ediyor. Her noktada çalışma yapan belediye ekipleri İsmetpaşa Mahallesinde de çalışmalarını sürdürüyor.

Belediye Başkanı Zeki Çaylı yapılan çalışmaları titizlikle sık sık takip ederek, yerinde inceliyor.  Belediye ekipleri Devlet Hastanesi yolu olan 2.Etap TOKİ çıkışı, karayollarına çıkan yolda çalışma başlattı. Bu güzergâhta parke çalışması yaparak yolu konforlu hale getirecek.

Başkan Çaylı sosyal medya hesabında çalışmalarla ile ilgili paylaşım yaparak, “İlçemizde alt ve üst yapı çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor. Bütün çalışmalarımızı titizlikle takip ederek, şehrimizin ihtiyacı olan her bölgede çalışmalarımıza devam ediyoruz. Devlet Hastanesi yolu olan 2.Etap TOKİ çıkışı, karayollarına çıkan yolda çalışma başlattık. Bu güzergâhımıza kilitli parke döşemek için altyapı zemin çalışmalarımıza ekibimizle başladık. Parke döşeyerek yolda ulaşımı daha konforlu hale getireceğiz. Ekibimizle gece-gündüz demeden büyük bir özveriyle çalışıyoruz ve bundan sonra da halkımız için çalışmaya devam edeceğiz. HALKIMIZ NE DERSE O !  BİRLİKTE BAŞARDIK YİNE BİRLİKTE BAŞARACAĞIZ ”dedi.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…