AKEL çifti koranavirüse  yenik düştü

YENİCE Orman İşletme Müdürü olarak daha önce ilçemizde görev yapan  Mehmet Nafiz ve eşi Müzeyyen Akel , Covid-19 nedeniyle tedavi gördükleri hastanede 3 gün arayla vefat etti.

İstanbul’da yaşayan torunlarını görmek için eşi ile birlikte giden Akel, korona virüs semptomlarının görülmesi üzerine hastaneye başvurdu. Yapılan tahlillerde test sonucu pozitif çıkan çift tedavi altına alındı. Yoğun bakım servisinde durumu ağırlaşan Müzeyyen Akel, hayatını kaybetti. Aynı serviste yatan eşi Mehmet Nafiz Akel de eşinin vefatından 3 gün sonra Covid-19’a yenik düştü. Akel,  çifti 3 gün arayla hayatlarını kaybederek İstanbul’da toprağa verildi. Çiftin ard arda ölümleri, Yenice’deki sevenlerini ve mesai arkadaşlarını yasa boğdu.

Karabük Orman İşletme Müdürlüğünde görevli Orman Mühendisi Mehmet Nafiz Akel ve eşi Müzeyyen Akel için Karabük’te de  gıyabi cenaze namazı kılındı. Karabük Orman İşletme Müdürü Aydın Kırımlı, Müdür Yardımcıları ve orman muhafaza memurlarının katıldığı gıyabi cenaze namazı sonrası,  Akel’in çalışma odasındaki masasına mesai arkadaşları tarafından çiçek bırakıldı.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…