BELEDİYEDEN AĞAÇ BAKIM VE BUDAMA ÇALIŞMASI

YENİCE Belediyesi, havaların soğuması ve ağaçların yaprak dökmesinden sonra çevre düzenleme çalışmaları kapsamında ağaç budama çalışmaları yapılıyor.

Ağaçların uykuya geçme ve yaprak dökmeye başladığı dönem olarak kabul edilen Kasım-Mart ayları arasındaki yeşil dokunun daha sağlıklı gelişebilmesi için, ilçe genelinde ağaç budama çalışmalarına başladı. Ağacın ömrünün uzatılması, estetik görüntüsünün ve hastalıklara karşı direncinin arttırılması amacıyla yapılan budama çalışmaları kapsamında Yenice Belediyesi ekipleri, ilçe sınırları içerisinde ağaçlarda budama yapıyor.

Başkan Çaylı, “Havaların soğuması ve ağaçların yaprak dökmesinden sonra Yenice Belediyesi olarak çevre düzenleme çalışmaları kapsamında, ağaçların yere sarkan dallarının temizlenmesi, ağaçların gelişimini kuvvetlendirmek, sağlıklı kalmalarını sağlamak ve rüzgâr nedeni ile ağaç dallarının kırılıp herhangi bir zarar vermemesi için ilçe merkezimizde ağaç budama ve parklarımızda düzenleme çalışması yapıyoruz.”

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…