Kızılay 65 yaş üstü vatandaşlara 1500 adet çiçek dağıttı

ZONGULDAK ‘ın Ereğli ilçesinde Kızılay Derneği Şubesi ve Yönetim Kurulu, 65 yaş üstü vatandaşlara sahil bandında 1500 adet çiçek, maske ve su dağıtımı gerçekleştirdi.

Kdz. Ereğli’ de Koronavirüs sebebi ile yaklaşık 2 aydır evlerinde olan 65 yaş üstü vatandaşlar ikinci kez sokağa çıktı. 12.00 ila 18.00 saatleri arasında sokağa çıkma hakları olan vatandaşlara Türk Kızılay’ı Ereğli Şube başkanlığı tarafından sahil bandında çiçek, maske ve su dağıttı. Yapılan etkinlikle ilgili olarak açıklamada bulunan Türk Kızılay’ı Ereğli Şube Başkanı Yaşar Ciğer “Yaklaşık 2 aydır ülkemizde ve dünyada ortaya çıkan Koronavirüs sebebiyle 65 yaş üstü vatandaşlarımıza sokağa çıkma kısıtlaması gelmişti..Onlara bugün su, maske, eldiven ve canlı çiçek ikramımız oldu. Özellikle menekşe ve saksı çiçeklerimiz onlar tarafından çok ilgi gördü.  N Bu zorlu süreci hep beraber atlatmış olalım. Bu süreçte de Kızılay olarak vatandaşlarımızın ve büyüklerimizin her zaman yanındayız” dedi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…