Vali Gürel Seyahat İzin Kurulunu inceledi

KARABÜK Valisi Fuat Gürel, İçişleri Bakanlığının yeni tip korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında şehirlerarası otobüs yolcu taşımacılığına yönelik genelgesi kapsamında Karabük şehirlerarası otobüs terminalinde oluşturulan Seyahat İzin Kurulunu ziyaret etti.

Seyahat İzin Kurulundan çalışmalar, müracaatlar, izin süreci ile sefer sayısı ve saatleri, sağlık kontrolleri ile ilgili bilgiler alan Vali Gürel, “Gerekli olmadıkça yolculuğa çıkmamak gerekiyor. Mazereti sebebiyle yolculuk yapması gereken kişilerin otobüslerde sosyal mesafe kuralına uygun yerleşmesinin oldukça önemli olduğunu, her bireyin kendi hijyen kurallarına dikkat etmesinin hem kendisini hem de çevresindeki kişileri korumakta. Bu sayede salgının yayılımı engelleniyor hem de kapalı ortamda oluşan risk faktörü azalıyor” dedi.

Seyahat İzin Kurulu, valilik, belediye, İl Emniyet Müdürlüğü ile şoförler odası temsilcilerinden oluşuyor.

Gürel’e; Vali Yardımcısı Muhittin Gürel, kurum müdürleri ile emniyet ve belediye yetkilileri eşlik etti.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…