KOÇ TOPLULUĞU : “ Ülkem Varsa Ben de Varım “

TÜRKİYE’nin ve dünyanın sayılı şirketlerinden olan Koç Topluluğu , coranavirus salgının dünyayı sarstığı bu dönemde yaptıkları ile göz dolduruyor.

Koç Holding CEO’su Levent Çalıkoğlu basına yaptığı açıklamada şöyle dedi :
“Arçelik, Sağlık Bakanlığı’nın talebi üzerine nisan ayı ortası teslim edilmek üzere solunum cihazı seri üretimine başladı. Bununla birlikte 170 hastaneye beyaz eşya gönderimi yapıldı.
Ayrıca TOFAŞ ve Ford Otosan, siperlikli maske üretimine başladı, ilk 5 bini bitirip teslim edeceğiz. Yine TOFAŞ entübasyon kabini de yapmaya başladı. Bununla birlikte Divan otellerini tüm sağlık çalışanlarının kullanımına açtık ”dedi.
Koç CEO’su “Para?” ilgili soruya da, bunların hiçbiri için Koç Holding’in hiçbir ticari beklentisi ve talebi yoktur” dedi. Niye böyle bir şey yapıyorsunuz?” diye soran gazeteciye “ Rahmetli Vehbi Bey’in bir sözü vardır:  “Ülkem varsa ben de varım “dedi.
Hani “yerli ve milli” diyorlar ya, işte o tam olarak budur!

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…