Atamızı Saygı ve Özlemle Anıyoruz

TÜRKİYE CUMHURİYETİ’nin Kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü ebediyete intikal edişinin 81 nci yılında saygı ve özlemle anıyoruz.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 81.yıl dönümü dolayısıyla Yenice Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından bir Anma Programı hazırlandı.

10 Kasım 2019 Pazar günü düzenlenecek etkinlikler çerçevesinde ilk olarak saat 08.50’de 15 Temmuz Demokrasi Meydanı Atatürk Anıtı önünde çelenk töreni gerçekleşecek.

Program daha sonra saat 09.30’dan itibaren Orman İşletme Müdürlüğü Salonu’nda devam edecek. Özal İlkokulu ve Turgut Özal Ortaokulu tarafından hazırlanan program,  Saygı Duruşunda bulunarak İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayacak. Daha sonra günün anlam ve önemini belirten bir konuşma, şiirlerin okunması, anma videosu, oratoryo, şarkıları korosu, Atatürk’ün Sözleri, 10 Kasım işaret dili videosu , tiyatro gösterisi ile devam edecek.

Program, 10 Kasım ile ilgili düzenlenen yarışmalarda dereceye girenlerin ödül töreni ile sona erecek.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…