87’lik Dedenin Salıncak Keyfi

12348240_10153745147634334_1673874780_n

 

 

 

 

 

 

 

 

Zonguldak‘ın Ereğli ilçesinde yaşayan Mustafa Sevim (87) yıllar sonra salıncağa binerek keyifli dakikalar yaşadı.

Kdz. Ereğli ilçesinde yaşayan Orman İşletme Müdürlüğü‘nden emekli, 4 çocuklu Mustafa Sevim (87), 60 yıl aradan sonra salıncağa bindi. Amcasına ait evin salonuna kurulan salıncağa binen Mustafa Sevim, yıllar sonra çok büyük keyif aldığını söyledi. Bir taraftan salıncakta sallanırken, diğer taraftan kendisini görüntüleyen akrabalarının sorularına yanıt veren Mustafa Sevim, “60 sene sonra ilk kez amcamın oğlunun evinde sallanıyorum. Allah herkese bu yaşta bunu nasip etsin” diye konuştu. Yaşlı dedenin salıncakta sallanma görüntüleri sosyal paylaşım sitelerinde de büyük beğeni ile izleniyor.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…