Safranbolu Otobüs Terminal Yenileniyor

SAFRANBOLU Otobüs Terminalinde tadilat ve yenileme çalışmaları sürdürülüyor.

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse Safranbolu Otobüs Terminalindeki yenileme çalışmalarını yerinde inceledi.
Başkan Elif Köse’ye; Başkan Yardımcısı Halil Bakkal, Fen İşleri Müdürü Sinan Çapraz, İmar Müdürü Başak Dökmeci eşlik etti.
Çalışmalar hakkında bilgiler alan Başkan Elif Köse “Turizme açılan kapılarımızdan biri olan otobüs terminalinin, Safranbolu’muza yakışır bir hale gelmesi için başlatılan yenileme çalışmalarının kısa bir süre içinde biteceğini müjdelemek isterim. Yeni yüzüyle gelen misafirlerimizi karşılarken artık içimiz çok rahat olacak” dedi.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…