PARKLARDAKİ BANKLAR BOYANIYOR

YENİCE BELEDİYESİ ekipleri tarafından ilçe genelinde bank ve ahşap oturma gruplarının boyama çalışmaları yapılıyor.

Yenice Belediyesi tarafından başlatılan hummalı çalışmalar kapsamında ilçenin mahallerinde parklardaki bank ve oturaklar boyanarak yeni görünüme kavuşturuluyor.

Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı, “Halkımızın Yenice’de daha güzel ve bakımlı parklarda vakit geçirmesi için çalışma yapıyoruz. Zaman içinde banklarda oluşan kırık parçaların değiştirilmesinin ardından, bankları boyayarak yeni bir görünüme kavuşturuyoruz. İlçemizde yapacağımız planlama dâhilinde tüm kentteki bankların bakım ve onarımı ekiplerimiz tarafından yapılacak.” dedi.

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…