Enerji Bakanı Albayrak, o madencilerle bir araya geldi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Zonguldak’ın Kilimli ilçesinde, Karadon Müessesesi’nde çalılan ve iş elbiseleriyle bindikleri otobüste “koltuklar kirlenmesin” diye ayakta 5 kilometre seyahat etmeleriyle gündeme gelen madencilerle bir araya geldi.

Bakan Albayrak, makam odasında kabul ettiği madencilerin, gündeme gelmelerine neden olan davranışlarının kendilerini de çok etkilediğini belirterek, teşekkür etti. Albayrak, “İnşallah yeni dönemde daha fazla istihdamla daha fazla üretim olacak. Tabii ki bunlar daha güvenli, daha kaliteli ve daha profesyonelce yapılacak. Bu anlamda yeni bir süreç başlatıyoruz. Ekmeğini alın teriyle helalinden akıtarak kazanan çok müstesna insanlarsınız. Allah sizden razı olsun. Son 10-15 senede farkındaysanız her alanda bir dönüşüm var. Daha yeni başladık. Kim ne derse desin çok daha iyi olacak. En doğru çözümü bulmak için neler yaptığımızı detaylarıyla paylaşacağım sizlerle.”

Madenciler  Gökhan Onur, Musa Uğur, Sabahattin Akkoç, Ali Aktaş, Turgay İnam ve Koray Karabacak da davetten duydukları memnuniyeti dile getirdi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…