DARISI YENİCE’NİN BAŞINA GÖKÇEBEY OSB ‘DE BİR ADIM DAHA ATILDI

DARISI YENİCE’NİN BAŞINA

GÖKÇEBEY OSB konusunda bir adım daha atıldı ve ilgili bakanlığın onayı alındı. Gökçebey Belediyesi sosyal medya hesabı üzerinden yapılan açıklamada şöyle denildi:            “ Belediye Başkanımız Vedat Öztürk’ün yoğun uğraşları neticesinde, Gökçebey İlçemizin kurtuluşu olan OSB, Bakanlığımızın onayını almıştır. Gökçebey OSB Bölgesi için, Zonguldak İl Sanayi ve Teknoloji Müdürlüğü görevli memuru Hakan Uzun tarafından getirilen protokol metnini Belediye Başkanımız Vedat Öztürk tarafından imzalandı. Onay sonrası kurulum aşamasını hızlandırmak için kurumlar bazında plan, proje, etüt hazırlıkları yapılması için son hızla bir araya gelen Gökçebey Belediyesi, Zonguldak Ticaret Odası, Devrek Ticaret Odası ve Zonguldak il Özel idaresi dörtlü protokolü imzalanarak, Gökçebey OSB ‘nin fiziki kurulum başlangıcını yapmış bulunuyoruz. Gökçebey OSB Hayırlı uğurlu olsun “

  • Related Posts

    MARZINC MARMARA ÇİNKO GERİ KAZANIM ŞİRKETİ KURBAN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

    GENÇ AN-KA BÜYÜKLERİNİN İZİNDE

    Karabük Ankaralılar Platformu’nun gençlik yapılanması olan Genç AN-KA, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiren anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Karabük Ankaralılar Platformu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Genç AN-KA, Ankara’da üniversite eğitimlerine…