Rektör Polat’ın 19 Mayıs kutlama mesajı

KARABÜK Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Refik Polat, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 102. yılı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.

Rektör Polat mesajında şu ifadelere yer verdi;

“ Gazi Mustafa Kemal Atatürk 19 Mayıs 1919’da Samsun’a çıkarak bağımsızlık ve özgürlük adına milli mücadeleyi başlatmış, Türk Milleti canı pahasına birlik ve beraberlik ruhuyla el ele vererek milli mücadeleyi zaferle taçlandırmıştır. Yeniden uyanışın en önemli adımı olan 19 Mayıs, özveriyle yetiştirdiğimiz geleceğin teminatı gençlerimize armağan edilmiş onlara duyulan güven ve sevginin ne kadar büyük olduğu vurgulanmıştır. Gençlerimiz tarihten aldığı bu büyük güçle, sorumluluğunun bilincinde vatanını severek, değerlerine bağlı, donanımlı, dünyayla yarışabilir şekilde ülkemizi daha ileri noktalara taşımalıdır. Bu bilinçle yetişen gençlerimiz gelecekte milletimizin en büyük güvencesi olacaktır.

Bu duygu ve düşüncelerle, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak üzere İstiklal Savaşı’mızın tüm kahramanlarını saygı ve rahmetle anıyor, gençlerimizin ve tüm milletimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyorum “ dedi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…