ODUN YÜKLÜ VAGONLAR DEPREM BÖLGESİNE GÖNDERİLDİ

KAHRAMANMARAŞ merkezli iki büyük depremin ardından depremzedelerin yakacak ihtiyacını karşılamak için toplanan odunlar, Karabük’ten trenle bölgeye gönderilmeye başlandı.

Orman İşletme Müdürlüğü koordinesinde merkez ve ilçelerden toplanan bin 467 ster odun, kent merkezindeki tren istasyonuna getirilerek depolandı. İş makineleri aracılığıyla doldurulan vagonlardan 20’si demir yoluyla deprem bölgesine ulaştırılmak üzere yola çıktı.

Vali Fuat Gürel, gazetecilere yaptığı açıklamada Karabüklüler olarak şu ana kadar deprem bölgesine 286 tır ayni yardım gönderdiklerini belirterek, “Şu ana kadar binlerce ster odun göndermiştik. Odunlar hazırlanırken Orman Bölge Müdürlüğü ve işletmelerimizdeki stoklar kullanıldı, sahadan da toplandı. Bazı ilçelerimizde vatandaşlarımız hem odun hem kömür yardımı yaptı. 45 vagonda bin 467 ster yakacak odun mevcut. 45 vagon odun gönderiyoruz. Aynı zamanda Kahramanmaraş’ın Pazarcık ilçesine de 203 metreküp tomruk gönderiyoruz. Şu ana kadar toplam 4 bin 394 ster yakacak odun deprem bölgemize depremzede kardeşlerimizin kullanımı için gönderildi” dedi.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…