TOM ve EKİBİNDEN KAHVALTI İKRAMI

tom-ve-ekibinden-kahvalti-ikrami-1 tom-ve-ekibinden-kahvalti-ikrami-2 tom-ve-ekibinden-kahvalti-ikrami-3 tom-ve-ekibinden-kahvalti-ikrami-4

AK Parti İlçe Başkanı iken geçtiğimiz aylarda görevinden ayrılan Sabri Tom ve Yönetim Kurulu arkadaşları, bir kahvaltı programı organize etti.

Birlik, beraberlik, dayanışma, kaynaşma, siyasette ahde vefa isimli kahvaltı, Yenice Belediyesi Çıra Pazarı Şehit Halis Özdemir Sosyal Tesislerinde gerçekleştirildi.

Tom ve ekibi tarafından organize edilen kahvaltıya, Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı ile İl Genel Meclisi Üyeleri Ergün Özgün ve Mehmet Ören, Yenice Belediyesi Meclis Üyeleri Neşe Mısırlı, Alim Örenli, Erdal Yirmibeş ve Yüksel Meşebaşı, Yenice Belediyesi Daire Amirleri, Yenice AK Parti Kadın ve Gençlik Kolları Yöneticileri katıldı.

Tom, kahvaltıya katılan tüm konuklara gazetemiz aracılığıyla teşekkür etti.

  • Related Posts

    ŞEKER KANYONU YOLUNDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

    2023 yılında yaşanan sel felaketinde büyük hasar gören Yenice’nin önemli turizm noktalarından Şeker Kanyonu yolunda beklenen çalışmalar resmen başladı. Yol ve istinat duvarı yapım işi kapsamında ihaleyi alan firma, bugün…

    ÖZEL MEDİKAR HASTANESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON UZMANI UZM. DR. NECDET ÇATALBAŞ İLE RÖPORTAJ

    “Felç Sonrası Erken Başlanan Fizik Tedavi, Hastaların Yeniden Hayata Tutunmasını Sağlıyor” Soru: İnme (felç) nedir? Uzm. Dr. Necdet Çatalbaş: İnme, halk arasında felç olarak bilinen, beyne giden kan akışının damar…